wednesday /S

kom nyss hem !
hade idrott imorse, och vi sprang elljusspåret som är ca 2,2 km , jag och amanda sprang tillsammans , vi va grymt duktiga , haha ;) nej men vi sprang på ca 12 minuter tror jag.
sen hade vi svenska , läste lite & babblade mycket , sen hade vi direkt engelska och vi jobbar ju lite med EU så det är ganska kul och enkelt. sen hade vi lunch , och den här veckan så är det önskevecka så idag blev det chickenbits, med ris å lite sånt. sen hade vi mentorstid, hände inte så mkt, och sen var det franska i linnésalen ist för vårat vanliga klassrum för niorna skulle ha nationella prov, så jag och lollo fick träffas lite idag! :)
sen skulle jag träffa hanna så vi kunde göra sällskap till bussen så jag sprang tillbaka till våran korridor för hon hade prov så jag tänkte att jag kunde gå tillbaka så vi kunde göra lite mer sällskap , men sen när jag ska gå igenom våran korridordörr så står min lärare och håller för ochh garvar som fan , hon ba "nu får du igen för att du gjorde så mot mig tidigare idag" , jag blev inte alls glad så jag sparkade på dörren och sen fick hon en fet smäll när hon öppna , haha .. eller inte direkt, men en liten ;)
men hon gjorde så att jag missade hanna så jag ringer hanna och då står hon redan vid bussen !
så jag fick gå tillbaks till bussen men jag hann med så det gjorde inget!
nu ska jag inte göra nåt speciellt, plugga lite i guess!



ullis, assal & jag när vi hade en teatergrej i klassen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0