w marre /S

Tjaaaa, kom nyss hem från skolan! Marre hängde med också, så jag ska skriva min novell och hon ska plugga och sen lär vi snacka ganska mycket också. Skoldagen va skitkul , hade idrott imorse och då hade vi orientering och sen efter det hade vi sve/eng under samma lektion i 1 timme och 45 minuter typ...sen var det lunch och då att jag & marre skitnära där man tar vatten så när våran ena lärare maria kommer och ska ta vatten och då börjar vi snacka med henne så hon kollar inte när hon tar vatten så hon missar glaset och vattnet rinner nerför hennes hand, fan vad jag började garva xd, mycket roligare när man var däääär! nej , måste pluuggish nu , sover hos marre igen imorrn, men innan det ska jag vara hos lollo!
puss
 
Kreta 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0