vill inte skryta /S


Man vill ju inte skryta! :')

Några i våran klass ska på teater imorrn för att en tjej som heter Sara i våran klass är med i den. Så man fick välja själv om man ville gå och självklart vill man ju det! Det är typ 15/24 stycken som ska gå men iallafall så ska jag sova hos mormor ikväll så slipper jag gå upp ganska tidigt imorrn för att ta bussen till centrum.
Mormor bor ju så nära, ;) Sitter och kollar på Tyra Banks Show på youtube, har inget annat för mig!
Yessie kommer hem snart, hon har varit på utställning med kenneln, ingen aning om hur det har gått, men hon ska snart komma, inom en timme tror jag.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag också hallå?! :O

2010-05-23 @ 22:37:27
URL: http://evem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0