vaken /S

Vaknade för ett tag sen, kollade ut, blev besviken! Önskar att solen vore här när man ska ut och springa! Våran skjuts kommer 10.15 men jag är redan påklädd och klar! Vi ska dra till Ågesta, dom har riktigt bra spår i skogen. Jag tror att vi ska springa 12 km eller nåt sånt idag, kommer säkert bli skitkul! :D

Sov inte så bra inatt för att min hund låg i min säng också, vi brukar inte låta henne ligga i sängarna men min låtsaspappa öppnade bara min dörr och sen hoppade hon upp i sängen och somna där och jag tänkte väl mest 'jaja, en natt skadar inte' , men så vaknar man klockan tre på natten av att hunden ligger utsträckt och har tagit en jävla stor plats i sängen. Hon är inte så stor men hon kan ta stor plats om hon verkligen sträcker ut sig och det var precis det hon hade gjort! Så nu är min säng full med hundhår...mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0