tv dags /S

CSI Miami börjar klockan 20.00 på kanal 9 som igår, så det ska jag sitta och kolla på igen , det va så grymt spännande igår! sen blev det tyvärr 'fortsättning följer', hatar när det blir så ! imorrn ska jag hinna med 08.17 tåget som går från huddinge centrum eftersom klassen ska till demokrativerkstan , har typ sagt det 5329865 gånger nu känns det som , så jag lär möta upp säkert mer än halva klassen på stationen imorrn, så beger vi oss mot centralen där våran lärare kommer möta upp oss! vet inte exakt vad vi kommer få göra, men säkert samma sak som lollo och hennes klass gjorde , diskutera! sen imorgonkväll ska jag sova hos mormor för min mamma och min låtsaspappa ska till holländska ambassaden. så jag spenderar min natt där , och på lördag vet jag inte, förmodligen skriva på min deckarnovell som snart ska lämnas in...hatar när man måste stressa, jag vet då tänker
väl alla , "varför börjar du inte tidigare då?" , mitt svar är då; "jag orkar inte!" , jag är sån som tar det mesta i sista stunden , måste börja skärpa mig för såhär kan jag inte hålla på nian när det är nationella ! shiit, jag låter skitmesig , haha.

bild från januari på mig & lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0