Ska bli bättre.. / L

Lovar att bli bättre på att uppdatera! Ska fixa lite roligare uppdatering också, på sista tiden har den varit rätt trist..
Igår kom jag iaf hem runt halv tolv, orkade inte riktigt skriva något då..
Just nu sitter jag å pluggar kemi, pisstråkigt säger jag bara. Sitter även å planerar sommaren, ska till Frankrike någon dag efter avslutningen, några dagar efter det ska jag till Dalarna och drygt en vecka efter det ska jag på musikläger och sen kanske även till Estland och så ska jag såklart till mitt landställe. Senare idag ska jag antingen dra ut å träffa lite folk, eller så åker jag till Skärholmen för att köpa avslutningsskor och kanske en locktång!
Igår fick jag också reda på två av mina betyg, VG i matte och MVG i musik, nais eller vad? :D
Nej, nu ska jag fortsätta med mitt, lovar att lägga upp något lite mer intressant senare..
shit, jag har verkligen bildbrist..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0