Sjuk igen.. / L

Sitter hemma i sängen min, gick hem tidigare idag för att jag mådde jätte illa och hade huvudvärk..
Sen jag kom hem har jag ätit en Billys och pluggat matte & engelska, matte prov imorgon, suck..
Ikväll ska jag ta det så chill som det går, eller jag måste plugga så mycket som det går iofs, så att jag blir hyfsat frisk till imorgon för då måste jag gå till skolan.
Bestämde med Sierra för ett tag sen att hon ska komma hem till mig på onsdag, då ska jag spela in en låt och så kanske det dyker upp två låtar här på bloggen, måste be pappa konvertera (eller vad det heter) låtarna till mp3 fil innan vi kan ladda upp dom.
Haha, nån jävla random bild..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0