Seg / L

Ligger i sängen just nu och kollar på tv, gick och la mig ca 20 minuter tidigare idag. Skönt faktiskt! :) Innan det tog jag en dusch, så nu är jag ren och fräsch och så har jag nya, rena sängkläder. Mysigt! :)
Genrepet på teatern gick grymt, allt satt och typ allt gick perfekt! :D
Imorgon får jag se om jag kommer iväg till skolan, får helt enkelt se hur jag mår då! Mamma jobbar natt imorgon också, så om jag mår bättre kanske någon sover över här. :)
Innan jag gick och la mig började mamma tjata om att vi ska åka husvagn till Jönköping, jag, hon, lillebror och hennes ex eller pojkvän eller vad fan det är.. Aldrig i mitt liv att jag tänker följa med på det! Slösa bort hela helgen på skit är inget jag tänker göra..
Jaja, nu ska jag kolla på Cougar Town!
Bild från i fredags..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0