monday /S

Helluuee, måndag idag dåra. Förlåt Evelina, jaa, du va också med! Men iallafall, imorse så drog vi till Fullersta Bio där teatern gick, najs vare. Sen fick vi höra vad det skulle vara för mat i skolan så vi drog till donken istället, jag, john, axel, oskar, alina, jasmina, amanda & linnea. sen tog vi tåget tillbaka skolan, vi hann ha språk och bild. sen fick vi våra new body grejer som folk beställt så man fick släpa med sig en tung kasse hem men min pojkvän är en sån gentleman så han erbjöd sig att bära min kasse, gulligt va? sen drog jag till mormor, skulle käka där och sedan dra till frissan , men då hade mamma kollat fel på datumet så det va nästa måndag istället. sadface. så jag ringde upp min polare hanna oscarsson och fråga om jag fick komma hem till henne & självklart fick man det! ;) så nu sitter jag här vid hennes bärbara..ska sova hos mormor igen så jag drar tillbaks dit runt åtta sen blire CSI Miami (y)

byebye

i don't wanna brag, but i get to ride the batmobile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0