Ledig torsdag :) / L

Inatt vaknade jag av att jag ar så jävla allergisk, det kliade som fan, nös hela tiden, ögonen hade svullnat upp och jag höll seriöst på att börja gråta för att jag mådde så dåligt, skit irriterande. Jag somnade rätt tidigt eftersom att jag var aaas trött, men sen var jag ju såklart tvungen å vakna igen. -.-
Imorse vaknade jag också tidigt.. Bara för att jag råkade somna i soffan, och då blir det jätte ljust tidigt, så då vaknade jag av det.
Sen dess har jag lärt mig spela Where Are You Now med Justin Bieber på piano, ätit min lilla frukost, sallad och farmors saft.. Nu har jag nyss klätt på mig, ska snart gå ner och plocka i och ur diskmaskinen, sen ska jag nog fixa en Dagens och efter det tror har nog Sierra kommit. :)

Som Sierra säkert har nämt så ska vi fixa lite idag, vi ska göra en grej tillsammans som säkert kommer upp här på bloggen sen!

I nästa inlägg lägger jag upp en bild från teatern också.
Hahaaaa, jag 2008. fjooortis!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0