home /S

sååå, nu är jag hemma ! härlig dag ;)
profiltiden gick skitbra så jag, axel & assal är nu klara med våra arbeten , ehm .. sen hade vi lunch och vi fick pizza, det va helt okej , sen hade vi SO och då gjorde vi nån diskussion grej , och sen var det matte , trååkigt, och sist var det NO, och vi fick tillbaka våra fysik prov, och jag fick G+, haha inte så bra, men jag gillar inte NO!
sen var det resurstid som jag & hanna gick på, jag skulle plugga till mitt franska förhör imorrn , och jag visste att vi skulle missa det för min klass ska till demokrativerkstan imorrn , så jag skulle bara hinna med sista lektionen , så jag trodde att jag skulle få göra det på måndag istället, men min lärare frågade mig om jag ville göra det nu , så jag fick plugga hela timmen till det , och sen förhörde hon mig muntligt istället , och där fick jag G! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0