home from apple /S

okej ingen fattar rubriken förutom hannah & alina!
men iallafall så har jag haft grymt kul!

fredag: mötte upp alina & hannah i centrum, vi gick och handla lite och sen drog vi hem till alina för att fixa oss lite innan vi skulle möta axel & john, sara kom också sen! :D , men axel skulle äta så vi gick hem john först , va typ där i en timme, sen kom axel och sen gick vi till trehörningen , men det va skittråkigt där så vi bestämde oss för att åka till alina för att kolla på film, men vi va tvungna att vänta på jasmine för hon skulle komma med bussen , men sen gick vi till alina och då kollade vi på Orphan , har sett den förut och den är helt okej!
sara & jasmine drog vid tio och killarna drog vid typ kvart över tolv.
så då var det bara jag, hannah & alina kvar , vi kollade på 5 filmer till, american pie, nothing but the truth, trick or treat, och sen kommer jag inte ihåg vad dom andra hette, eller vi kollade egentligen på 3 till men dom va dåliga så vi stängde av och satte på en ny film hela tiden! somnade lite halv runt fyra , vaknade , haha alla va vakna, sen somnade vi om runt klockan åtta och sen hade jag ställt klockan på tio!

lördag: vaknade, alla va skittrötta efter att ha sovit 2-3-4 timmar, haha . så vi kollade på tv i typ en timme samtidigt som vi halvsov, sen gick vi upp & käka frukost, sjöng singstar. sen ville vi ut så vi tog med täcken & kuddar till deras studsmatta och la oss där i ca 2 timmar , skitnice!
sen kom hannahs pappa och skjutsade hem mig ! :D
och nu har min låtsaspappas mamma kommit för hon ska sova här ikväll så jag ska sova på soffan med hunden!


hm ..

påväg till john

hannah blev lite ego av sig..

skit seriös !!

mupp

hannah , jag & john , vad vi kollade på är en hemlis .. ;)

alina darling !

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0