hemma /S

Kom hem för ett tag sen, eftersom pissvädret inte vill ge sig så frös jag så jag kände för att hoppa in i duschen!
Jag hittade fina springkläder så mamma va såå gullig och betalade dom, haha. Sen var vi inne på City Gross för att handla lite mat, godis och läsk och när vi var där inne kunde jag inte låta bli att gå till alla filmer, så såklart hittade jag ett Final Destination paket med alla tre filmer för bara 99:- , snacka om billigt, så jag fick det också. Men ettan såg jag med Hanna när vi praoa i USA, och tvåan såg jag med John för inte så länge sen. Efter det drog jag och mamma för att hyra film till ikväll och det fick bli 2012 som jag redan sett två gånger men min mamma och låtsaspappa har inte det, och jag har inget emot att se den flera gånger för jag tycker att den är skitbra! Nu sitter jag i sängen och kollar på filmen, än så länge är den inte läskig men det kommer väl snart! Lägger in bild sen på det jag köpte! Nu ska jag smörja in benen och fortsätta kolla på filmen! Puss

Sara sötnos fyller 15 på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0