Hemma nuuu / L

Eller har varit det i ungefär 30 minuter.. Har pluggat matte sen dess. Bion var så sjukt jävla grym, rekommenderas. :D Jag och Sierra höll på att börja gråta, haha. Efter bion blev jag skjutsad hem av Sierras snälla mamma. :) Sen direkt efter det drog jag ut och träffade Rasmus, Lucas och Oliver F, sen gick jag, Lucas och Rasmus vidare till honom där vi satt och bara tog det chill och så. :)
Snart måste jag nog gå och lägga mig, så att jag inte får sån jävla huvudvärk igen..
Imorgon måste jag dra och göra en viktig grej, så kommer lite senare till gympan..
Jaja, hoppas att ni har haft en bra helg iaf. :) (y)
älskar dig mest <3
just nu, trött å grejer..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0