Hallsberg

Tja alla coola, rebecka löthwall här! Jag sitter här med Sierra och Julia och vi gör inte så mycket. Sierra orkade inte skriva så då gör jag det åt henne, hehe. Snart ska vi sova i think. Fett nice när min madrass är helt nerpumpad.. Så jag sover på golvet och jag får inte alls ont i ryggen, nej verkligen inte. Båda lagen har gått till A slutspel så imorgon blir det åttondel. Mitt lag ska möra Vadstena 1 och Sierras lag ska möta Vadstena 2. I hope vi vinner! Nej nu tycker jag att jag har varit duktig så sierra får tacka mig med en stoooor kram, höhö. Hon byter om just nu om någon människa där ute skulle vilja veta. Och nu kom den andra coolingen fatou.
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0