fadern min /S

Sitter inne på msn och pratar med fadern min , eftersom att han sitter på andra sidan jorden är det svårt att prata face 2 face .. så det får bli skype eller msn. Solen försvann bakom den stora eken som vi har på tomten , snacka om att förstöra dagen typ. Fortfarande 1-1,  pinsamt på hög nivå. Fast Tjeckien kanske är ganska bra, vad vet jag. Det är ju inte jag som är på plan just nu genomsvettig med en massa blåmärke överallt. Eller så är våran målvakt dålig? Har ingen koll på hockey, det är kul att kolla om man känner nån. Fotboll är också dött att kolla på , vore ju kul om man gjorde lite fler mål ibland. Därför är det mycket roligare när man spelar handboll, då händer det faktiskt saker! Tänka sig ..

Pappa har tydligen anmält mig till en s.k grupp eller vad man ska säga. 
Edgewood bath and tennis in Middlebury, CT, asså han har anmält hela familjen i ett år. Så när jag kommer dit så kan man simma, spela tennis, spela badminton, fanns massor med saker man kunde göra! Kommer säkert bli skitkul, can't wait!

Loggan ser ju lagom rolig ut , haha .. same shit!
Seriöst inlägg det här blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0