demokrativerkstan /S

åååh, det va fett kul! orkar inte förklara allt men jag fick heta monica och jag va 51 år, haha. plus att jag fick vara ordförande och , asså det går inte att beskriva men sjuuukt kul! vi fick ju leka politiker också! sen fick vi gå in till plenissalen aka kammaren, där brukar det vara debatter , men det brukar inte vara det på fredagar men idag vare det , och det va anders borg som pratade och det va livesänt , så det va coolt! sen åkte vi tillbaka till skolan , och jag va så jäkla hungrig , så vi käkade vi ca ett och våran NO lektion började kvart över men vi fick lite rast så vi kom till lektionen halv istället så slutade vi fem över två. så nu sitter jag här hos mormor , eftersom att jag ska sova där ikväll, plus att det är ghost whisperer på tv (y) skriver mer snart!

kusinerna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0