Demokrativerkstad (?) / L

Kom hem för nästan en halvtimme sen, har varit i något som kallas demokrativerkstad i stan med klassen.. Innan det hade jag två lektioner i skolan vilka var idrott och no, sen hade vi typ 15 minuter engelska också, efter det var vi tvungna att gå till lunchen för att hinna med bussen. På demokrativerkstaden var det helt okej, fast rätt långtråkigt. Efteråt skulle man gå till något rum som kallades plenissalen, som tur var så fick dom som ville åka hem efter mycket tjat.. Så det gjorde jag, Frida och några fler. Juste! Min Frida kom tillbaka till skolan idag, har saknat henne mycket!

Men nu har jag nyss ätit en macka, snart ska jag börja plugga svenska och repliker till teatern. Pallar verkligen inte, men måste..

Å sorry för den dåliga outfit bilden imorse, men har glömt min kortläsare hos pappa så kunde inte föra över den andra outfitbilden från kameran till datorn..


Frida

puss

Kommentarer
Postat av: It´s you and me !

Fint kort :)

2010-05-03 @ 17:15:59
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Frida

åh jag har saknat dig med! och tack "it's you and me" xd

2010-05-04 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0