Borde sova nu.. / L

La mig nyss i sängen med datorn, lyssnar på musik och har duschat. Smsar med Frida och Oliver och bestämmer vad jag ska hitta på imorgon..
Borde verkligen sova nu, somnade typ strax efter tolv igår. Ikväll måste jag somna innan tolv, går upp 06:15 varje dag, så behöver somna lite tidigare, annars får jag migränanfaaaaall vilket inte är så nais..
Hann inte fixa någon Dagens bild idag, men hade bara på mig ett par glansleggings, linne, stickad kofta och en sjal.
Imorgon ska jag till skolan som vanligt, har ett franskaförhör som jag typ inte har pluggat ett piss till så jag hoppas verkligen att jag får godkänt. Efter skolan var det typ tänkt att jag skulle vara med Frida först, men hon ska sitta barnvakt och så frågade Oliver om jag kunde träffas, så då träffar jag Frida en annan gång och är med Oliver imorgon istället. Så det ska jag vara! :)
Ska försöka uppdatera lite intressantare och roligare i helgen!
Haha, bild på klassen från sjuan. Lite svårt att se mig, men jag står längst
till vänster med Oliver på ryggen.. Shit, vad mörkt hår jag hade då..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0