Borde sova / L

Yes, egentligen borde jag sova nu, men det har ju varit lite mycket ikväll så har inte lagt mig i sängen förrens nu. Kanske ska försöka sova snart, måste orka skolan imorgon.. Juste fan! Ska ju redovisa imorgon, hoppas att jag inte behöver göra det på lektionen imorgon, för alla kommer nog inte hinna..
Jaja, antingen jag eller Sierra lägger in en bild på statistiken imorgon också! :) För nu har det ökat ännu mer!
Idag satt vi och skrev inbjudningar till Christophers student också! Det blir rätt kul tror jag. :) jag och älskling ska ta ledigt från skolan den dagen, för han ska med också! :) (y)
Ska inte stänga av datorn riktigt än, om jag väntar med det tills tolv så lägger jag in en bild på statistiken då istället!
Någon konstig gammal närbild jag hittade på datorn..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0