Svar på frågestunden /S

Jag svarar på frågorna i ett eget inlägg så får Lollo göra samma sak när hon har tid!

håller ni båda på med någon sport? isf vilken :)
- Jag spelar handboll!
vilken färg har ni på era tandborstar?
- Den är rosa.
gillar ni munkar?
- Jag hatar munkar ..
vilka bloggar läser ni ?
- Jag har slutat läsa fjortisbloggarna, ibland läser jag Kissies, sen brukar jag läsa Sarahs.
Vad tänker ni göra innan ni går ut nian?
- Har inga speciella planer direkt :), få bra betyg!
Något ni båda ångrar att ni gjort?
-
Hehe, mm!
Favoritlåt just nu?
- Sibel ft. Lazee - The Fall
vad är det absolut vackraste ni vet i världen?
- Mina vänner!
skulle ni byta utseende med någon som hade erat drömutseende i utbyte mot att förlora någon ni kände?
-
Never!
favorit citat?
-
"Everybody makes misstakes, the trick is to make the misstake when nobody is looking"
favorit godis?
-
Choklaad!
det bästa man kan köpa i present till en kille/pojkvän?
-
Åh, hmm .. jag vet faktiskt inte!
Skulle ni antingen ha sex med en tjej eller säga i en reality show att ni var lesbiska men ni fick aldrig neka till det framöver?
-
Säga att jag var lesbisk.
Vad tycker ni om södertörn? :)
-
Jag tycker om skolan! Vi har roliga lärare! (:
Tjänar ni några pengar på bloggen eller har ni bara den för skojsskull? 
-
Bara för skojsskull!
Hur lång tid tar det för er att åka till era pojkvänner?
-
Buss kanske 30-40 minuter, men det är det värt! Bil kanske 10 minuter!
favoritbloggish?
-
Sarahs!
favoritämne?
- Engelska & Idrott
var det kul i strasbourg?
-
Det bästa jag har gjort med en klass, skitkul!!

när börjar skolan för er?
-
Den 23 augusti.
Varför började ni blogga?
-
En dag hade vi riktigt tråkigt så vi tänkte "varför inte"(:
Favoritblogg? Varför just den?
-
Sarahs, för att hon skriver roliga & bra inlägg. www.sarahtjulander.blogg.se
Favorit klädaffär?
-
Abercrombie & Fitch
Har ni något skönhetstips som ni vill dela med er av?
- Jag är sämst på sånt, det får Lollo ta, haha.
Har Hanna en blogg? Isf vad heter den?
- Beror på vilken Hanna, men ingen av de jag känner har en!
Är du (Sierra) släkt med Emma Thompson?
-
Nope!
Vad ska ni göra i sommar?
Jag ska fyyylla 15 , hah , åka till Gbg för att spela cup och sen till USA en månad.
Favoritmascaran?
- Kommer inte på vad den heter men den vibrerar iallafall..
är ni oskulder?
-
Nej..
hur länge har ni varit tillsammans?
- 3 månader & 4 dagar
Ska ni åka utomlands nu i sommar?
-
Jupp, USA en månad.
BH storlek?
-
Hahah, det är faktiskt olika..
Vad är ditt största dröm?
-
Att få bra betyg och ett braa jobb.
Hur lång är du?
-
166 cm , bara..
Vad är det du mest ogillar med livet?
-
Människor som beter sig som idioter.
Vad är det du mest gillar med livet?
-
Mina vänner, min familj & min pojkvän. 
Vilken religion följer du?
-
Ingen (:
vad har ni för kamera?
-
Min har pajat så ingen just nu.
vad gör ni helst en ledig dag?
-
Chillar, lyssnar på musik & bara ta det lugnt.
om ni fick ändra på ngt med era liv, vad skulle de va?
-
Jag vet inte .. ;o
vad gillar ni för musik?
-
Det varierar ganska mycket, gillar det mesta.
favoritklädsel?
-
Jeans shorts & ett snyggt linne till.
favorittid på dygnet?
- 12.00 - 13.00, då är det varmt .. oftast! (y)
laddar ni ner?
-
Nää, har väl hänt nån gång, men jag ber folk att göra det åt mig.
Favoritfärg?
-
Blå & Rosa
Favoritbok?
- Ingen som jag kan komma på.
Favorit film?
-
Moulin Rouge är en favooorit !
Rädslor?
-
Kryp, spindlar, ormar .. typ allt med fler ben än 4 och dom med inga ben alls..höjder hatar jag också.

Det var allt! Ska fortsätta steka, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0