Stadsvandring.. / L

Kom hem för typ 25 minuter sen tror jag. Har varit i stan på stadsvandring med alla åttor, men gick bara med Marre, Evelina, Becka & Johanna! :) Det var roligare än vad jag trodde att det skulle vara faktiskt. :)
Vi blev klara rätt snabbt, så vi fick åka hem tidigare. Men vi gick först till Ringen där jag köpte ett armband och Becka köpte berlocker till sitt armband. Sen gick vi vidare till en frisörsalong precis vid Medborgarplatsen, där tog Marre tre hål till i öronen, skitsnyggt. (y)
Igår tog jag det bara chill, var sjuk, åkte till Skärholmen iofs med pappa, köpte en bikiniöverdel och ett par shorts. :)
Armbandet jag köpte,
30 :- på Ur & Penn på rea

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0