som Lollo /S

Jaa, vi gick ju då också stadsvandring. Trodde jag skulle dö för så tråkigt var det, haha vi gick ganska mycket fel. Jag hittar ju knappt på Söder. Men jag gick med John, Oskar och Sara så det va nice.
Sen var det samling klockan ett vid typ bjurholmsgatan men vi va klara vid tolv, och våra lärare satt där så vi fick gå tidigare. Så vi fyra åkte in till centralen för att gå runt och kolla om det fanns nåt kul att handla. Men sen skulle Oskar möta upp sin lillebror och John va tvungen att handla på t-shirtstore så vi följde med honom tillbaka till Söder, men då hamnade vi i Ropsten istället (?) , hur vet jag inte. Så han köpte en snygg tröja och sen tog vi en fiiika på Wayne's , och där inne såg vi Tove från idol. Sen åkte vi till Fruängen för jag skulle dra till deras bilskola för att fråga lite saker angående moppekurs. Så vi får se hur det blir. Sen åkte vi hem och nu sitter jag och har skitont i benen, haha!

Haha , den här bilden finns i en mapp som heter "PRIVAT", ni kanske fattar varför x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0