Skavsta /S

Yaaaaaaayy, idag åker vi till Skavsta och slaggar där! Shit vad kul!! Det blir ju ingen uppdatering men ni kan ju alltid kolla gamla inlägg och se om ni hittar nåt kul! =) Mamma drog tidigt imorse så jag fick säga hejdå till henne igår , min låtsaspappa sover och det gör säkert min hund också. Klockan tre ska vi hämta Hannah och så åker vi till Sara efter det , sen börjar den långa färden...nej det tar typ en timme och om man har musik borde det inte bli tråkigt, men jag har ju Bengt & Sven i bilen så det kommer bli super (y) Blir nog nåt inlägg till innan jag faktiskt åker!


Cool va? Nathalie gjorde den! :D

Kommentarer
Postat av: john

inga kommentarer...

2010-06-16 @ 11:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0