onsdag /S

Ja, då har ju nästan alla skolor fått sluta utom våran. Liiite orättvist, men vi har oftast längre jullov. Idag hade vi våran engelska uppsats och det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra så det känns ju skönt. Sen hade vi lunch och efter det skulle man plocka undan och städa lite. Men jag gjorde det på rasten så istället satt jag och kollade på när andra gjorde det, haha. Sen när man va klar och läraren hade kollat och sagt att det va bra fick man dra hem. Har varit hemma i nästan två timmar. Men imorrn då fan! Äntligen får vi sluta. Vi börjar klockan tio och det lär väl hålla på i två timmar kanske, först ska vi vara på skolgården för att höra Lollos klass sjunga och sen ska alla åttor till bildsalen, där får man sina betyg och lite prisutdelning mm! Sen ska jag, Sara och våra mammor åka in till stan för att äta middag.
Tror vi ska käka på T.G.I Friday! Det gjorde vi förra året också. Så uppdateringen lär bli seg både från min och Lollos sida tror jag!

Jag & Marre , chattar med henne nu också! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0