moahaha /S

Nu är jag hemma, har varit det ett tag. Jag och mother drog till stan för att handla lite. Hittade lite saker, lägger in bild sen! Sen mötte vi upp Anna men hennes brorsdotter kunde inte så hon tog med en jobbarkompis som hette Anki, sen mötte vi upp moster. Teatern va en monolog alltså det va bara en person, hon va skitduktig. Och den va väldigt bra. Sen gick vi och tog en fika på Wayne's Coffe och sen drog vi hem. Mamma lacka också på en gubbe som trängde sig i kön när dom skulle stämpla bussremsan, haha!
Men sen gick vi av vid Huddinge centrum för att handla lite food. Och kom jag på att jag måste ha en liten resväska som jag kan ha i Frankrike för vi ska bara ha handbage , det blir ganska dyrt om alla ska checka in. Men jag hade ju ingen så jag ringde mormor å fråga om hon hade en, och hon bor i centrum så efter att vi hade handlat gick vi till henne för att kolla på den. Men den va tvungen att ha speciella mått och det hade mormors resväska så nu har jag snott den! Fatta så jääääkla kul det kommer bli!

Ska snart käka middag också, blir nog tomatsoppa.
Puss

Anne Frank spelades av Polly Kisch!


tröja - gina tricot
väska - accent
shorts - gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0