femtonde juni /S

Ny dag , nya tag som man brukar säga! Godmorgon bloggen , klockan är snart ett och jag sitter fortfarande i pyjamas. Skypar med Lova som ser ut som ett freak i håret! Håller på att gå igenom det jag ska ha med till Frankrike , can't wait. Fick ett sms från Lollo nyss där hon skrev att hon hade köpt en Justin Bieber tidning med typ fem stora affischer, haha! =) Lova ska också packa så vi hjälper varann , vi skulle ha träffats idag för att vi är i samma grupp, så vi skulle ha gått igenom lite saker men hon har blivit sjuk och Sara är också halvsjuk så vi skippade det, men jag & Lova ska ta det via Skype istället! Men iallafall, en del undrar säkert vad vi ska göra där!
Jo, vi ska till Europa Parlamentet! Häftigt va?! :D Vi är den enda högstadieklassen från Sverige som ska dit, vi kommer att få träffa andra klasser från andra länder som är typ lika gamla från tex Grekland, Finland, å massa EU-länder. Så den här fredagen spenderas i Parlamentet.

Onsdag: Klockan tre ska jag och min låtsaspappa åka och hämta Sara & Hannah för vi ska bo på hotellet i Skavsta.

Torsdag: Det är samling 05.00 på torsdag morgon på flygplatsen å vi pallar inte gå upp klockan tre för att sedan åka bil i en timme. Vi måste ju ändå gå upp tidigt men jaja, nästan alla i klassen ska sova där. Planet går 06.30!
Vi är framme runt 11.00 , vi landar i Frankfurt, Tyskland å därifrån har vi beställt en buss som tar oss till Strasbourg. Strasbourg gränsar till Tyskland så det tar ca 2 timmar att åka buss. Vi sover på ett hotel där i två nätter.

Fredag: EU-Parlamentet hela dagen!

Lördag: Chill & stan , hoppas man hittar något fint! =) Sen på kvällen åker vi tillbaka till Tyskland å övernattar en natt på ett annat hotel, det ligger ganska nära flygplatsen i Tyskland.

Söndag: 08.55 går planet från Tyskland hem till Sverige och vi är framme runt 11.00! =)
Då firar jag & älskling tre månader också! <3

Jag ska dela rum med Amanda & Linnea i Frankrike men i Tyskland vet vi inte än! Så jag kommer inte kunna blogga förrän på söndag eller måndag. Men Lollo kommer hem på lördag så hon lär kanske skriva på söndag om hon orkar. Men jag kommer nog skriva ett inlägg imorrn innan vi åker hemifrån. Missar också Eken Cup pga Frankrike , men jag har spelat Eken så många gånger så det gör inget!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0