vette fan / L

Sitter uppe i Luddes rum nu, sov gal1 länge. Eller gick upp först vid typ 08:30 när jag hörde att mamma försökte få Oliver att äta frukost i köket innan han åkte till träningen, sen när han åkte så gick jag å la mig igen då jag sov till 14:45.. Skulle egentligen gått ut med hunden, men det missade jag ju då eftersom att jag sov.. to bad ;)
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, har sån huvudvärk så ska nog bara ta det lugnt. Imorgon där emot ska jag gå upp lite tidigare för att träffa Filip, ska vara med honom i några timmar. Efter det kanske jag drar till Flottsbro och badar om jag hinner, på kvällen ska jag kolla på Shrek - nu och föralltid med pappa, Ludde, Hanna och hennes son David. Så imorgon blir det nog en nais dag. :)


filip
chillchill

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0