21 juli /S

Igar firade jag och alskling 4 manader!!

Klockan ar 1:26 am just nu ,ska snart ga och lagga mig! Imorse drog vi till stranden men efter ett tag borjade jag kanna hur det borjade branna i ansiktet sa vi gick tillbaka till poolen. Sen drog vi till en spelhall och slosade lite pengar och sen at vi pa pizza hut, grymt gott! Sen skrev Nathan till mig pa fb och fraga om jag ville spela fotboll, hade anda trakigt sa jag gick till deras hus. Efter typ en kvart va vi helt slut sa vi gick till poolen och efter typ tva timmar blev klockan tio och da blev det dags att dra hem, men efter typ tio minuter gick jag tillbaka till deras hus for att spela kort. Va val dar i typ tva timmar, kom nyss hem! Imorrn ska jag, Nathan & Zach cykla till nat shoppingcenter och ga runt lite. Sen bestamde vi att runt 8-9 pa kvallen ska vi ga till stranden och antingen bada eller bara chilla! Vi far se...ska dra mig mot sangen nu. Puss!

hahah , one year ago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0