Vinst! / L

Djurgården vann igår! Fan vad nais. ;)
Nu skulle jag egentligen gått till bussen, men har sån jävla tung väska och det tar ungefär 20 minuter att gå till bussen, så pappa ska skjutsa mig. Idag har jag noprov.. Hoppas verkligen att det går bra!
Kommer hem sent idag, först är det skola, slutar typ tre tror jag, sen ska jag vara kvar i skolan för hinner inte åka hem. Vi ska ju ha uppspel för våra minimusikaler, det börjar halv sju sen vet jag inte hur länge det håller på..
Jeans leggings - Gina Tricot
Linne - Monki
Stickad kofta - Bik Bok
puss

Kommentarer
Postat av: ronja

fint :)

2010-04-22 @ 17:07:36
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/
Postat av: Johanna

fy fan vilken ful bild på dig!

2010-04-24 @ 11:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0