SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 1


Ålder?
Lollo: Båda är 95:or , men jag fyllde 15 i januari.
Sierra: Jag är fortfarande 14.. :(

Vart bor ni?
Lollo: Stockholm, Segeltorp
Sierra: Stockholm, Huddinge

är ni syskon ? :D
Båda: Nej, det är vi inte :)

Vart vill ni bo när ni är vuxna?
Lollo: Om det ska vara i Stockholm så vill jag bo i stan. Om man får välja över hela Sverigeså vill jag bo i antingen Göteborg eller Borlänge!
Sierra: Samma som Lollo, om det är i Stockholm tänker jag bo i stan. Men annars drar jag gärna till USA eller nån annanstans och bor där.

Vad vill ni arbeta med?
Lollo: Siktar på sångerska eller musikalartist, men om det ska vara ett "vanligt" jobb så vet jag inte!
Sierra: Jag har faktiskt ingen aning!

Har ni syskon?
Lollo: Jag har två bröder, Christopher, 20 år & Ludde, 13 år.
Sierra: Jag har en halvlillebror som heter Jack & är 5 år. Men han bor i USA, så vi träffas 1-2 gånger per år.

Vem är äldst?
Båda: Lollo fyller år den 27 januari och Sierra fyller år den 2 juli.
 

vilka bloggar läser ni?
Lollo: Dessie, Kissie, Lina, Molly & Sarahs!
Sierra: Fjortisbloggarna, Gaybloggen, Kenzas, Fokis & Sarahs!

vad skulle ni vilja heta i förnamn om ni fick välja helt själva? :)
Lollo: Leja!
Sierra: Jag vet inte! ;o

Vad tycker ni om att göra?
Lollo: Umgås med kompisar & pojkvän, sjunga, teater, spela piano & gitarr, jogga...
Sierra: Umgås med kompisar & pojkvän, sjunga, träna handboll.

Vad gillar ni för sorts musik?
Båda: Nästan allt..speciellt Justin Biebers! 

Favoritmat?
Lollo: Kycklingsallad.
Sierra: Pepperonipizza eller Räksallad.

favofärg?
Båda: Rosa & Blå 

favodjur?
Lollo: Katt
Sierra: Hund

vad är det pinsammaste ni någonsin har gjort? :)
Lollo: Varje dag händer det nånting, men jag vill inte nämna det i bloggen! ;)
Sierra: Jag gör aldrig nåt pinsamt! ;)

Vad är det bästa hos den andra och vad är jobbigast?
Lollo: Det bästa med Sierra är att hon är alltid glad och alltid tänker på sina kompisar. Det finns inget jobbigt!
Sierra: Det bästa med Lollo är att hon alltid lyssnar & hon finns alltid där, och hon är jäkligt social också! :D Det finns inget jobbigt med Lollo.

kollar ni på toapappret efter ni har torkat er?
Lollo: Nej
Sierra: Nej

vad har ni för dator?
Louise: Jag har en lenovo!

Sierra: Jag har en Acer, hittar ingen bild!

favoritgodis?
Lollo: Choklad, surt & salt.
Sierra: Choklad.

favoritland?
Lollo: Grekland
Sierra: USA

laptop eller stationär?

TV eller film?

fingernaglar eller tånaglar?

puss eller kram?

godis
eller glass? , hah båda!

brunt eller blont?

armband eller halsband?

jeans
eller leggins?

favoritämne?
Lollo: Musik!
Sierra: Engelska!

favoritlärare?
Lollo: Sanna & Filippa!
Sierra: Sanna & Maria!



varför började ni blogga?
Båda: Ehm, för att vi hade tråkigt och bestämde oss för att skapa en blogg helt enkelt!

hur kom det sig att ni började blogg tillsammans?
Båda: Som ovanför! :)

vad händer om ni inte kommer överens eller så när det gäller bloggen?
Båda: Vi tror inte att det skulle hända eftersom att vi känner varandra så pass bra! :D




Hur länge har ni vart vänner ? :)
Båda: Vi har känt varann sen sexårs , men vi blev vänner i sexan och började umgås mer i åttan.


Vad ska ni göra i sommar?
Lollo: Jag ska först åka utomlands med min pappa och lillebror, vi ska till antingen Turkiet eller Paris! Sen ska jag åka till Danmark med mamma, lillebror och förhoppningsvis en kompis! Resten av sommaren ska jag umgås med massor av kompisar och bara ta det chill liksom. ;)
Sierra: I början av lovet ska jag till Frankrike & Tyskland med min coola klass. Sen några veckor senare blir det Göteborg med laget för att spela Partille Cup! Och två dagar efter det drar jag till USA för att hälsa på min pappa & resten av min halva släkt som bor där!



hur sminkar ni er?
Lollo: Kommer svara på det i Del 2.
Sierra: Jag har nåt amerikanskt puder som jag inte kommer ihåg vad det heter. Men sen använder jag Maybellines vibrerande mascara. Sen är det inte så mycket mer!



favorit plagg?
Lollo: Jeanslegging & någon skön tröja!
Sierra: Jenas & nån hoodie.


DET VAR DEL 1, I DEL 2 KOMMER DET ÄNNU FLER FRÅGOR!


Kommentarer
Postat av: felleh

jätte bra frågestund tjejer ;)

2010-04-07 @ 19:58:11
URL: http://whofelicia.blogg.se/
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Okej!:)<3

2010-04-07 @ 20:02:46
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0