SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 2




Har ni några husdjur?:)
Lollo: Japp, en hund som heter Smilla!

Sierra: Jag har också en hund. Yessie heter hon! :)

Hur lång är du?
Lollo: Jag är rätt kort, 158 cm!
Sierra: 166 cm! :)


gick du i juringe skolan?
Båda: Japp, det gjorde vi! Från sexårs till femman!

Vilken färg på ögon ?
Lollo: Bruna!
Sierra: Bruna jag med!

vart kommer sierra ifrån? 
ni är jättegulliga! :D

Sierra: USA, Connecticut. Tack så mycket! :)

spelar ni handboll eller nån annan sport ?
Sierra: Jag spelar handboll!
Lollo: Jag går inte på någon sport längre, ägnar all min tid åt sången och teatern! Joggar på helgerna.

Vad skulle ni gjort om ni vann 5 miljoner tsm?
Båda: Shoppa tills vi dog, haha!

Kan ni beskriva er själva med tre ord?
Lollo: Positiv, musikalisk, älskad.
Sierra: Glad, humoristisk och sportig.

kan ni lägga in bilder på er som yngre?
Båda: Det kommer vi lägga in i ett inlägg lite senare! Har inga bilder just nu, men det ska vi absolut fixa! :)

Till Louise 
E det Trevligt och har ludde som bror då?

Haha, det är väl kul, oftast. Men ibland är han riktigt irriterande!

Är ni twins ?
Båda: Nej, vi är inte ens syskon!

kommer ni bra överens?
Båda: Ja, väldigt!

Har du designat bloggen sj?
Det är Sierra som har designat bloggen!

vad tycker ni krävs för att för att hålla en bra blogg igång?
Båda: Uppdatera mycket, inte bara skriva om vad man gör på dagarna, ha med mycket bilder i inläggen.

hur länge har ni bloggat?
Båda: Den här bloggen har vi haft i 5 dagar!

finns det nack/fördelar med att blogga tillsammans?
Båda: Fördelarna är att bloggen blir mycket aktivare & man får flera läsare! Tror faktiskt inte att det finns några nackdelar! :)

hur många läsare har ni per dag ungefär ?
och om man kollar på kommentarerna här är de ganska många ( tycker jag)
isåfall: hur har ni fått så många läsare ?

Båda: Det har växlat mellan 70 och 175 läsare. Vi har gjort en del reklam för den på t. ex. andras bloggar och på facebook.


Är ni kära i några?
Båda: Ja, i våra pojkvänner. ;)

har ni någon pojkvän? isf hur länge har ni varit tsm? vad heter dom?
Lollo: Ja, jag har pojkvän! :) Han heter Oliver och vi har varit tillsammans i nästan två månader. :)


Sierra: Jag har också pojkvän! Han heter John och vi har varit tillsammans i ungefär tre veckor. :)



är ni äldre än eran pojkvän eller är dom äldre än er?

Lollo: Både jag och Oliver är 95or. Men jag är tre veckor äldre än honom!
Sierra: Jag är en månad äldre än John.

eru ooooskuld ;) ?
Sierra: Ja.
Lollo: Nej.

Hur skulle en drööm kille se ut för er??, till båda!;)
Lollo: Ehm, brunt hår och blåa ögon. Eller mörkblond och bruna ögon. Mycket muskler, men inte för smal. Lite fett måste han ju ha på kroppen! Stora händer. Runt 173 cm lång. Inte för stor näsa.
Sierra: Mörkt hår, ögonfärg spelar ingen roll. Stora händer och längre än mig. Men jag har redan min så jag behöver inte oroa mig!


Vad tycker ni om södertörn ?
Sierra: Jag tycker att det är en bra skola! Alla våra lärare är jätte bra! :)
Lollo: Skolan är väl helt okej..

vad står /S och /L för? :)
S/ står för Sierra och /L står för Louise :)

är du fjortis?
Sierra: OM jag är! ;)
Lollo: Inte nu längre, men jag har varit haha.. Ni kanske har sett några bilder som jag la in förut.. Kan lägga in några fler bilder sen om ni vill. ;)

Hur går det för er i skolan, har ni något IG eller något sånt och ifall ni inte har det vad ska ni göra för att ge andra tips som har det ?
Lollo: Jag har MVG i ett ämne, VG tre ämnen och G i resten. Det är bara att plugga på så bra man kan! Jag hade inte så bra omdömen i sjuan, men jobbade upp mig i åttan för att få bra betyg!
Sierra: Jag har MVG i ett ämne, VG i tre och G i resten.

vad har ni för mobil?
Lollo:
En Sony Ericsson T700

Sierra:
En Sony Ericsson W390i och en Samsung B3310

har hört att den där ebba i ditt lag sierra är en riktigt pudding , stämmer det ?;)
Sierra: Hon är en riktigt pudding ! ;)

Vad anser ni om Kissie och fjortisbloggarna ?
Båda: Kul och läsa, men skulle aldrig bli kompis med någon av dom.. Möjligtvis Paow, hon verkar vara mest normal av alla dom.

vad har ni för språk i skolan?
Båda har franska!

snälla gör ett videoinlägg så man får höra hur ni låter !:D
Båda: Det kommer senare! :)

vad ska ni göra på lovet ?
Båda: Umgås med kompisar & bara ta det allmänt chillidill! :)

Hur många är det på er skola? =)
Båda: Runt 500-600 tror vi!

Tycker ni om att spela sims?:)
Båda: Vi har älskat att spela sims när vi var yngre, men det är inget vi gör längre..

Vad är det bästa med livet?
Båda: Vännerna och familjen! :)

Går båda i musik inriktning i södertörns friskola?
Båda: Nej, det är bara Lollo som gör det!

om man la till er på facebook skulle ni acceptera då?
Båda: Det beror på, vill oftast känna dom som jag addar.

vad heter era djur?
Lollo: Smilla
Sierra: Yessie


Till Louise: 
Vad använder du för smink?
Lollo: Jag tar först en tunn bas av foundation (Loréal true match)

Sen sveper jag lite bronzing över kindbenen, näsan, hakan och pannan. (HMs egna)

Och till sist mascara! Bara ett lager. :) (Maybelline, the colossal volume)


Har du färgat håret hos någon frisör eller själv? Om du har färgat håret själv, vilket märke hade du och vad hette den?? :D
Lollo: Jag färgade håret från blont till brunt hos frisören. Efter ett tag blev det lite rödaktigt, då färgade jag hemma med en färg som heter askblond. Kommer inte ihåg vilket märke. Mitt hår är fortfarande lite rödaktigt, så ska fixa det hos frisören sedan! :)

jag har problem med jeans :/ och du är väl kort eller? jag har sätt dig förr men vet inte hur kort du är. JAg är också kort. Ja iallafall vad använder du för storlekar på jeans? är inte dom för långa eller för breda? alla jeans jag provar är antingen för breda eller för tjockka eler långa :/ då menar jag skit långa! ! så jag måste använda barnjeans :'( det gillar vi inte!!
Lollo: Jo, jag är rätt kort som jag skrev här över. Jag har oftast de minsta jeansen som finns om jag handlar på t. ex. Gina. Om jag köper jeans från Weekday så använder jag måtten 24:32. Om det bara finns jeans som är för långa så tar jag dom som passar i midjan och runt benen, och så viker jag upp dom antingen inåt eller utåt. Eller så ber jag min snälla farmor sy upp dom! :)

vart handlar du dina kläder nånstans?
Sierra: Oftast är det på Abercrombie & Fitch eller Hollister som finns i USA. Annars är det väl JC och sånt. :)
Lollo: Gina Tricot, JC, HM det är väl typ dom! :)

vad är ditt favorit märke på kläder?
Lollo: Jag har inget speciellt favoritmärke. Köper allt som jag tycker är snyggt! ;)
Sierra: Abercrombie & Fitch, Hollister

Vart har du köpt det där linnet ?

På en affär i Göteborg som heter Rut m fl.

Har ni någon förebild när det kommer till mode och trender?

Nej, faktiskt inte..

Brukar ni köpa kläder på rea??
Båda: Om det finns något snyggt, så ja! :)

Vilken storlek har ni i kläder?
Lollo: 34 eller 36, XS
Sierra: S/M

TACK FÖR ERA FRÅGOR! :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

SVAR; härliga svar! tack för svaren ♥

2010-04-07 @ 19:48:05
URL: http://e
Postat av: Anonym

svar; förra kommentaren min ;D

2010-04-07 @ 19:48:19
URL: http://estr.blogg.se/
Postat av: alexandra

kul :DD



Var med på min tävling, man kan vinna ett riktigt fin fint pris!!

http://mittgbg.blogg.se/2010/april/utkast-april-7-2010.html#comment

2010-04-07 @ 19:56:26
URL: http://mittgbg.blogg.se/
Postat av: ronja

åh, rut m.fl verkar ju vara en superbra butik! :) jag också vill dit :D

2010-04-07 @ 20:07:14
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/
Postat av: KASSANDRA S

sv: haha okej :)

2010-04-07 @ 20:18:26
URL: http://kassandras.blogg.se/
Postat av: Amanda

Viilken gullig hund

2010-04-07 @ 21:29:13
URL: http://juntunens.blogg.se/
Postat av: My

aww vad söta :D

2010-04-08 @ 11:22:40
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0