Plugg.. / L

Första skoldagen efter lovet har varit helt okej. Har varit riktigt trött, men det har gått ändå. Nu sitter jag och lyssnar på musik och pluggar so, skriver om miljön i Kongo och Marocko. Fy fan vad tråkigt det är! Menmen, snackade nyss i tele med först Marre och sen med Robin vilket gjorde det hela mycket bättre. :) (y)
Imorgon ska jag, Marre, Becka, Frida, Johanna och Linda till två olika dagis för att spela upp en egenskriven version av Hans & Greta. Haha, det kommer säkert bli bra. ;) Så imorgon kommer jag inte vara i skolan, utan vara på olika dagis för att sjunga och spela teater. När vi är färdiga åker jag hem, och sen klockan 16:30 har jag teater. Det blir en musik och drama dag imorgon alltså!

Och kika in på Greta Krogstad på facebook vettja. ;) En riktig puddig..verkligen.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0