Lördag / L

Idag drog jag och Becka själva till långsjön, träffade Marre och Artemis där. Det var skit fint där. :) Skulle vara helt perfekt om solen hade visat sig en stund, men det gjorde den tyvärr inte.. Vi åkte där ifrån vid typ tre tror jag. Då åkte vi hem, träffade Lucas, Rasmus och Totte. Vi drog direkt ner till Kungens Kurva där Lucas köpte skor. :) Efter ett tag var jag och Becka tvugna att gå hem, vi skulle plugga. Så det gjorde vi, men precis när våra nudlar var färdiga så ringde hennes pappa och hon var tvungen att åka hem, så då pluggade jag och åt nudlar ensam istället. Vilket inte alls är lika roligt, menmen, det funkade! Nu har jag precis pluggat fysik. Sitter i sängen med datorn, skulle egentligen behöva plugga franska, men får se hur det blir. Ingen anar hur tråkigt det är med franska verb..
Tänkte föra över bilderna från dagen till datorn nu, så om ett tag ska jag lägga in dom här på bloggen! :)
Och förresten, imorgon drar jag till Nacka för att träffa Lisa! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0