JAAAAAAAAAAAAAA /S

jag hade ju omprov idag på franska provet, jag va ju tre poäng ifrån att klara det, men idag klarade jag det! man behövde 17 p för att få G men jag fick 23! blev skitglad .. men jaja, annars har det bara varit en lugn dag .. i think , men imorrn så ska jag, alina, hannah, sara, sen kanske några fler dra till trehörningen på kvällen och sen ska jag & hannah sova över hos alina , kommer bli fetish najs ?! , haha vilket ordval , höhö 'fetish' , haha , så jag ska ringa alina ikväll och kolla hur dt blir imorrn ! ska läsa ut min deckare tills på onsdag men vi får väl se om jag hinner för jag har bara kommit en bit , !


bild från typ igår eller nåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0