in my head

jag är så jävla tacksam över dom kompisarna jag har som stöttar och alltid finns där!
jag har svårt att lita på folk pga av saker som har hänt förut , men alltså jag fick ett sms idag och det smset gjorde hela min dag, jag lovar, jag blev så himla glad .. och det handlade inte ens om någon stor grej men det var något dom frågade mig om jag ville va med på och självklart sa jag ja, och att dom fråga mig , det va liksom det som jag blev skitglad över, ni kommer säkert ba "men ååh, fan va tråkigt" ,
 men ser det ut som att jag bryr mig ? nej .. ingen stor grej , men jag blev bara glad helt enkelt !
så tack till alla som finns där , dt finns ju alltid några speciella , men jag skriver inga namn i bloggen , får ju hoppas på att dom ser det här & tar åt sig !
/S

ville göra bilden mörk eftersom att jag ser ut som en kossa på bilden .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0