I'm home! / L

Yes, som det står i rubriken, jag är hemma nu. Har nyss ätit.
Först åkte jag till huddinge c och mötte upp Oliver och hans kompis Patrik. Senare kom några fler. Det är med dom jag har varit fram tills nu..
Ikväll ska jag antingen tvinga ut lillebror i spåret för att jogga, eller så ska mamma följa med, men då på cykel (om marken är tillräckligt platt) eller så ska hon gå. Haha, hon vägrar att jogga..

Imorgon kommer Sierra hit, det blir grymt! :) Vi ska göra massor med roligt och lägga upp en massa skoj här på bloggen, som jag skrev förut. ;)

Nu är jag inte säker på vad jag ska hitta på. Kanske kika lite film eller något liknande..
pussar

Kommentarer
Postat av: ronja

fin bild! :)

2010-04-06 @ 20:07:00
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/
Postat av: hanna

videoblogg? :D

2010-04-06 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0