Hemma & trött! / L

Nu är jag och alla andra hemma från Vallentuna! Jag är riktigt trött, somnade på mammas arm i bilen.. Så nu har jag lagt mig i sängen.
Hos kusinerna var det trevligt! :) Men lite långtråkigt ibland och skrikande barn vid bordet.. Menmen, hade det som sagt bra ändå. :) Lärde Josefine låtar på piano och så sjöng vi och grejer. :) Senare satt jag i soffan med Julia i famnen och åt godis och kollade på film, jätte mysigt. :)
Storebror innan vi åkte!
Haha, Jossan & jag.
Jossan, jag och Jullan vid bordet. Henrik i bakgrunden.
Lillebror, Nisse och Maja vid bordet.
Julia
Haha, jag och Jullan
Nisse
Min och Julias händer.
Å statistiken går bara uppåt, vilket jag och Sierra gillar starkt! :)
God natt alla söta.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0