Hemma / L

Nu är jag hemma. Var i skolan först, det var helt okej. Efter åkte jag till Oliver, men sen åkte jag hem när han skulle på träning. Vi var faktiskt jätte duktiga och pluggade lite! :) Nu är jag som sagt hemma, gör inget speciellt, sitter vid Luddes dator. Snackar lite med Becka, Linn, Evelina och Robin.
Senare ska jag in till min kära farmor och äta middag, haha. Efter det ska jag gå upp till mamma.

Å vädret idag är ett stort plus! På lunchen satt jag och tjejerna ute och solade, as härligt! :) (y)

Jag sitter ju vid Luddes dator, så det finns typ inga bilder. Men tar det som finns.. :)


Bild på Lina från Popkollo i somras


Haha, gammal bild på mig..

puss


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sv; allt bra?:D

2010-04-15 @ 10:28:25
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0