God Morgon / L

Yes, nu är lilla jag också vaken! ;)
Jag läste Sierras inlägg och såg att hon skulle plugga till franska provet idag.. Kanske jag också borde göra. Men har faktiskt inga franska böcker eller något hemma, så det går inte..
Idag ska jag åka till Oliver, vet inte när än. Men det får jag reda på så småningom! :)

Juste! Imorgon är den dagen alla ni ska se fram emot! ;) Det är då jag och Sierra kommer svara på alla era frågor från frågestunden, vi kommer också lägga upp ett videoinlägg, Sierra vill tydligen att vi ska lägga upp en video när jag sjunger, så det kanske det blir också! :) Förmodligen kommer vi lägga upp en del bilder också! Men det blir nog på torsdag.

Senare kommer jag nog lägga in en liten Dagens Outfit också.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0